Ocjene su kakve jesu. Vrijeme je da razradite kako sa što manje stresa postići što bolji školski uspjeh, odnosno kako u narednom polugodištu ispraviti što se ispraviti da
Eh, i ovo smo progurali. Pa još samo jedno polugodište do kraja školske godine.
Sad imamo vremena da zastanemo, udahnemo. Ocjene su takve kakve jesu. A sve su važne. Bod više iz pojedinog predmeta može značiti i za maturante upis u željeni smjer u osnovnoj i u srednjoj školi.
Udahnite, pa krenite
Zato ste se bezbroj puta zapitali – zašto se onda ne izboriti za bolju ocjenu, ako za to postoji mogućnost.
No, šta je tu je. Vrijeme je da razradite kako sa što manje stresa postići što bolji školski uspjeh, odnosno kako u narednom polugodištu ispraviti što se ispraviti da.
Stručnjaci kažu, pustite dijete da udahne, odmori ( iskreno i vama to isto treba), pa narpravite plan.
– Puno je manje stresa kad se bolje pripremimo. To znači da bi bilo dobro da roditelj sjedne s djetetom, da vide zajedno koje sve gradivo treba naučiti, da s djetetom razradi plan, ako već dijete to samo nije učinilo. Neka se djeca organiziraju sama, ako je to ikako moguće. Važno je da roditelj podržava dijete, a ne da drami i izaziva dodatnu anksioznost. Dobro bi bilo dijete nadgledati svaki dan, vidjeti što je učilo i što još treba. Druge nema, nema nikakvog čarobnog štapića. Ne treba samo praviti histeriju – navode stručnjaci.
Instrukcije? Što da ne!
Oni preporučuju da ponekad s djetetom “pređete” gradivo, naročito ako je teže. Nemojte bježati ni od instrukcija. Posebno se traže instruktori matematike, fizike, stranih jezika.
Dajte svom školarcu vjetar u krila, ali nemojte ponavljati rečenicu “moraš učiti zbog svoje budućnosti”. Iako je ova tvrdnja sto posto tačna, ona našoj djeci u ovom trenutku previše ne znači.
Njihov i naš pojam budućnosti u mnogome se razlikuje. Ali, na kraju imaju zajednički cilj da nam djeca budu zadovoljna i sretna.