fbpx

BEEMED domaći proizvodi od meda: Bitno je imati dobar kvalitet i ostati stalan u tome

Svjedoci smo da je tokom pandemije korona virusa većina stručnjaka govorila, odnosno još uvijek govori, o važnosti jakog imuniteta. Kako biste ojačali svoj imunite, preporučujemo vam da u svoju ishranu, ukoliko već niste, uključite proizvode koje u ponudi ima kompanija BEEMED.

Za naš portal o BEEMED proizvodima govori Amina Muharemagić, a na početku razgovora nam otkriva šta je ono što nude svojim kupcima.

Amina: BEEMED pakuje i proizvodi med i med sa dodacima prehrani. Svi proizvodi su 100% prirodni, bez dodataka stadila i vještačkih sastojaka. Naša paleta prizvoda sadrži, između ostalog,  borov – melat med, med sa đumbirom, kurkumom i cimetom, med sa čurokotom, propolis kapi, te ostale proizvode koji su jako zdravi i koriste se za poboljšanje imuniteta. Također, bavimo se otkupom i pakovanjem pekmeza od jabuka koji je izuzetno dobar za poboljšanje krvne slike.

Kidsinfo: Planirate li u nekom skorijem periodu dodatno proširiti ponudu?

Amina: Uvijek planiramo nove proizvode. Trenutno imamo novi proizvod za djecu, a to je med sa čokoladom koji u sebi sadrži 85% meda, hladno cijeđeno ulje lješnjaka i čokoladu. To je za djecu koja ne preferiraju med kao sladilo, a odlična je zamjena za sve čokoladne namaze i slatkiše. Uz to je i zdrav za dječiji rast i razvoj.

Kidsinfo: Recite nam nešto više o kontroli i kvalitetu proizvoda?

Amina: Kontrola proizvoda se vrši prilikom otkupa i to za sve nabavke, a vršimo je u zavodima u Tuzli, Bihaću i Sarajevu. Kupac nam je najbitniji i svoje poslovanje smo usmjerili na želje i potrebe kupaca. Tokom pandemije se pokazalo da su iskustva kupaca, a nakon korištenja i konzumacije naših proizvoda, izuzetno pozitivna, posebno s proizvodom borov med – melat.

Kidsinfo: Gdje svi zainteresovani mogu nabaviti Vaše proizvode?

Amina: Naši proizvodi se mogu kupiti u marketima širom BiH.

Kidsinfo: Šta je ono što je BEEMED proizvode neosporno izdvojilo na tržištu?

Amina: Naše cijene su prihvatljivije u odnosu na ostale na tržištu. Razlog je to što znamo da je kupovna moć u BiH niska, a želimo da med može priuštiti što više stanovništva. Svi smo svjesni generalno nezdravog načina života na našim područjima i toga da su zapadne zemlje daleko ispred nas kada je riječ o životnom stilu, pa tako i o stilu prehrane. Naša strategija je da mijenjamo loše navike, te da svojim poslovanjem i pristupom utičemo na bolje zdravlje ljudi.

Kidsinfo: Prepoznaju li kupci značaj domaće proizvodnje?

Amina: Iz godine u godinu kupci imaju sve veću svijest o kupovini domaćih proizvoda. Bitno je imati dobar kvalitet i ostati stalan u tome.

(Kidsinfo.ba)

Prethodna priča

Ana Ivanović o majčinstvu: Djeca su uvijek na prvom mjestu

Naredna priča

Interijer: Ovako izgleda najskuplja kuća na svijetu

Najnovije iz VIJESTI

-->