fbpx

Bearents, domaći brend ručno izrađenih igračaka: Pokloni koji će se čuvati i voljeti zauvijek

Ukoliko ste u potrazi za unikatnim poklonom koji će oduševiti pripadnike apsolutno svih generacija, ili, pak, želite da proširite sopstvenu kolekciju nesvakidašnjih igračaka, onda je brend Bearents pravi izbor za vas. Riječ je o ručno rađenim medvjedićima, koji mogu biti i personalizirani, a koje izrađuje Armela Vesković, privatno majka dvojice dječaka i supruga, a po zanimanju akademski kipar,  vizualni umjetnik.

Ona za naš portal govori o Bearents igračkama koje su, može se slobodno reći, u rekordnom roku oduševile i velike i male, a na početku razgovora nam otkriva ko radi na njihovoj izradi.

Armela: Trenutno na direktnoj izradi igračaka radim samo ja, a ostatak tima je zadužen za ostale aspekte poslovanja, kao što su brendiranje, marketing i tako dalje. Osim toga su mi neizmjerna i nezamjenjiva podrška, a mi svi zajedno vjerujemo u čudo i snagu igre.

Kidsinfo: Kada i kako se javila ideja da počnete s izradom igračaka?

Armela: Ideja se rodila sasvim slučajno, ja još uvijek ne znam šta je to bilo. Sjela sam i napisala koncept, napravila prvih nekoliko primjeraka Bearents-a i tako je počela Bearents priča, priča o igračkama koje su savršene za darivanje. To su pokloni za koje znate da će se dobro koristiti, čuvati i voljeti zauvijek.

 Kidsinfo: Možete li nam reći nešto više o svom brendu i igračkama koje imate u ponudi?

Armela: Ime Bearents branda čine dvije riječi sastavljene u jednu; BEAR i parENTS. Odlučila sam da pravim samo medvjediće na razne načine. Zasad je tu dodatna “Bearmily” (BEAR-faMILY) kolekcija, a uskoro stiže i “Bearkids” kolekcija na kojoj trenutno radim. U ponudi su igračke koje možete pokloniti nekome koga volite, kome je rođendan, dragoj porodici kao uspomenu, parovima za vjenčanje ili babine… a uskoro i djeci za razne prigode. Ideja je mali milion, a početna je bila da pravim samo roditelje, odnosno MedoRoditelje koje će djeca kupovati roditeljima za uspomenu i kao zahvalu, kao lijep gest zahvalnosti za svu njihovu ljubav. Međutim, kako se sve to počelo razvijati u raznim pravcima, tako sad imamo i dodatne kolecije i mislim da je to divno.   

Kidsinfo: Zbog čega ste izabrali da pravite baš medvjediće?

Armela: Iz prostog razloga što je medvjedić kralj među igračkama, a i sama ih obožavam. Takođe, moram napomenuti da je početna ideja bila vezana za to da su medvjedi u prirodi jako zaštitnički nastrojeni prema svojim potomcima  i zato je odlučeno da će lik igračke biti medo obučen u modernu odjeću. S tim se opet vraćamo na prethodno pitanje gdje sam navela da djeca kupuju roditeljima Bearents-e kao zahvalu za sve što su radili, rade i raditi će za njih.

Kidsinfo:  Ukoliko biste igračke koje proizvodite trebali da predstavite u kratkim crtama, šta biste o njima rekli?

Armela: Bearents su napravljeni od materijala po imenu alkantara i odjeveni u modernu odjeću. Izrađujemo ih od kvalitetnih materijala, vrlo gustog punjenja i trajati će dugi niz godina bez promjene izgleda. Odjeća je fiksirana i zahvaljujući tome tako lijepo pristaje liku lutke. Bearents-e imamo u nekoliko veličina; 30 cm, 20 cm i 15 cm. U svakom trenutku u ponudi imamo već gotove primjerke spremne za kupovinu, ali nudimo i mogućnost izrade po narudžbi. Lutke se pojedinačno proizvode u samo jednom primjerku, što svaku čini unikatnim kolekcionarskim primjerkom. Ako ne znate šta pokloniti, ova lutka može postati originalan i jedinstven poklon koji će svakome ugoditi i donijeti sreću. Ručno izrađeno i apsolutno jedinstveno.  Napravljeno sa pažnjom i ljubavlju.

Kidsinfo: Koliko vremena je potrebno za izradu jednog medvjedića?

Armela:  Vrijeme izrade zavisi od potražnje u tom trenutku, ali obično treba sedam dana. Kako sam prethodno navela, u ponudi u svakom trenutku imamo već gotove primjerke spremne za kupovinu koji mogu biti na vratima kupca već sutradan. Radimo i po narudžbi i ispunjavamo sve male željice i zanimljivo je pratiti kako neke  sitnice ljudima mnogo znače. Taj sretni i zadovoljni povrat informacije da smo uspjeli svi skupa napraviti i osmisliti savršen poklon meni daje vjetar u leđa i nadu da radim ono što volim i da to dobro radim. Znate, kada se neko javi i nije siguran kako-šta, pa razgovaramo o tome i zajednički smislimo nešto super… to je  neprocjenjivo.

Kidsinfo: Koristite isključivo prirodne materijale?

Armela: Kada je riječ o materijalima, koristimo sve što nam treba za najbolju izvedbu, ali uglavnom se odlučujemo za prirodne materijale, neškodljive i provjerene. Tijelo za Bearents-e pravimo od tkanine zvane alkantara, punjenje je silikonska kuglica, a ostali materijali zavise od drugih faktora ali najčešće su to pamuk, lan, razna pletiva, vunene tkanine, štof…  Budući da nisam pohađala tekstilnu školu niti sam, kada sam počela sa izradom, imala bilo kakvo predznanje o tkaninama, šivanju… zadovoljna sam svojim progresom, svaki dan nešto naučim i trudim se da sve što radim za Bearents brand bude kvalitetno i za oko lijepo jer kao takvo lakše priraste srcu. Oni čak imaju i svoj poseban miris. Na etiketi se nalazi privjesak mirisno drveno srce, čiji se miris proširi okolo kada se otvori poklon kutija. Svi ti sitni mali detalji doprinose još većoj radosti onom kome se daruje takav nezaboravan poklon. 

Kidsinfo:  Gdje i kako svi zainteresovani mogu naručiti proizvode koje imate u svojoj ponudi?

Armela: Bearents-i mogu da se naruče privatnom porukom na jednu od naših stranica za prodaju; Facebook ili Instagram. Stranice su osmišljene kao galerije proizvoda spremnih za kupovinu, ali daju i mogućnost narudžbe personaliziranih igračaka ili setova, što je velika prednost jer kupcu daje potpunu mogućnost izbora kako materijala tako i boja i oblika, te dijelova koji čine jedan set. Naglašavamo proizvodnju visokokvalitetnih, dugotrajnih i ekološki prihvatljivih proizvoda, tačnije inovativnih igračaka za odrasle i djecu (u smislu kolekcionarskih, ručno rađenih lutki), a tu je i posebna pažnja kad je u pitanju dizajn kako samih proizvoda tako i njihove ambalaže, te kreativnost u svakom smislu.

10. Dostavu vršite brzom poštom?

Armela: Da, šaljemo brzom poštom u sve dijelove BiH. Što se tiče slanja u druge države, i to je moguće, sve u dogovoru sa kupcem.

11. Šta mislite da je glavna prednost Vaših igračaka u odnosu na ostale koji postoje na tržištu?

Armela:  Prednost i adut koji bih izdvojila je bez sumnje kreativnost i sam način izvedbe, te koncept čitavog branda. Mislim da je to ono na šta su ljudi na prvu kliknuli i da je to razlog što svakodnevno u privatne poruke stranice dobijamo toliko pohvala. Zaista ne mogu riječima opisati koliko sam ponosna i sretna što je brand tako brzo postao popularan kako u BiH tako i u dijaspori. Iako postojimo otprilike 2 puna mjeseca. Nadam se da ću u periodu koji je pred nama ostvariti i predstaviti sve što sam naumila i da će mi uspjeti ovo moje promicanje pozitivnog sa dobrom dozom mašte i inovacije, te izgradnja zajednice kroz produktivnost, kreativnost, umjetnost, dobru radnu etiku i zabavu.   

Kidsinfo:  Ko su Vaši najčešći kupci?

Armela:  Prema Facebook statistici to su najčešće žene, djevojke starosti od 20-40 godina sa područja BiH. Ja bih dodala da nema pravila, prate nas i javljaju nam se iz raznih zemalja, i raznih starosnih grupa. 

Kidsinfo:  Koje su to najveće poteškoće na koje ste nailazili kada je riječ o pokretanju proizvodnje? Jeste li zadovoljni kako se Vaš brend, do sada, razvija?

Armela:  Najveća poteškoća je definitivno nedostatak potrebnih materijala za izradu, dobro se namučim da ih nađe. Nekako svega ima, ali ništa nema. To donekle i razumijem, potražnja za takvim neobičnim stvarima je mala pa je i ponuda takva. Takođe, i tržište je neprilagođeno ovakvoj vrsti rada, ali ne mogu reći da je neki segment bavljenja ovakvim poslom izrazito loš, sve se nekako uz dobru volju prevaziđe i nađe se rješenje za bilo koji problem.

 Kidsinfo:  U kojem pravcu biste voljeli da se dalje razvija Vaš brend?

Armela: Voljela bih da fokus ostane na identifikaciji i prepoznavanju ekoloških, društveno odgovornih i lokalnih proizvoda, da i dalje nastojimo biti transparentni sa našim proizvodima i da se kupci osjećaju pouzdano u svom izboru poklona za njima drage osobe. Što se tiče ponude, ista se stalno proširuje, ali u granicama definisanim stilom i idejom Brenda. Trudim se da stalno imamo nešto novo za pogledati ili kupiti, tako da mogu reći da smo dosta dobro ”pokriveni” sa aspekta budućeg proširivanja.

(Kidsinfo.ba)

Prethodna priča

Bivša bh. misica objavila prvu fotografiju kćerke: Ovo je naša Marija

Naredna priča

Epidemiologinja, pedijatrica i predsjednica Vijeća roditelja KS: Da li je trebalo vratiti djecu u škole u toku trećeg vala pandemije

Najnovije iz Uncategorized

-->