Ukoliko ste u potrazi za proizvodima za njegu kože koji su potpuno prirodni, bio-razgradivi i proizvedeni u Bosni i Hercegovini, onda je Wooling adresa koju tražite. O ponudi, dosadašnjem neospornom uspjehu i planovima za dalje, za naš portal govori Lejla Mandžuka, osnivačica Wooling brenda.
Kidsinfo: Kada biste svoj brend trebali da predstavite u kratkim crtama, šta biste o njemu rekli?
Lejla: Wooling proizvodi su prirodni, bio-razgradivi, bez umjetnih boja i mirisa, odlično čiste kožu, odstranjuju mrtve stanice sa kože i ostale nečistoće, potiču cirkulaciju i vraćaju koži njen prirodni sjaj. U samo par minuta vašeg vremena, sa Wooling proizvodima za njegu kože, jednom sedmično (po potrebi i češće), uradite piling kože i na taj način ste sigurne da vam je koža čista i da su sa nje odstranjene sve nečistoće koje se neminovno skupljaju, a koje se vodom ne mogu odstraniti. Do sada smo primali i primamo samo potvrde naših tvrdnji i svaki dan nam se javljaju zadovoljni konzumenti koji nas inspirišu da radimo još više i još bolje.
Kidsinfo: Koje sve proizvode imate u svojoj ponudi?
Lejla: Naš prvi proizvod i mogu reći zaštitni znak Woolinga je spužvica za piling kože lica. Spužvica je srcolikog oblika i dimenzija koje joj omogućavaju jednostavno držanje i korištenje. Pored spužvice, radimo i rukavice za tuširanje koje se prave u tri veličine. Na našoj web stranici možete kupiti i vrećice za sapun, wooling sapune obložene vunom, wooling poklon pakete, a uskoro i peškiriće za piling kože leđa. Svi Wooling proizvodi se mogu otkuhati u mašini i na taj način nastaviti koristiti mjesecima.
Kidsinfo: Planirate li u nekom skorijem periodu dodatno proširiti ponudu?
Lejla: Da. Trenutno radimo na usavršavanju vunenih peškirića za piling kože leđa koji će i dalje biti u našem stilu prirodnog, bio-razgradivog i veoma efikasnog pomagača u održavanju kože čistom i zdravom.
Kidsinfo: Koje godine ste pokrenuli Wooling priču i šta Vas je motivisalo da to uradte?
Lejla: Wooling priča se „kuhala“ neko vrijeme dok nije sazrila i ugledala svjetlost dana 2018. godine. Osnovni motiv je bio da se tržištu ponudi domaći proizvod od vune koja je vrhunski kvalitetna, ali iz nekog nepoznatog razloga je jako slabo zastupljena i iskorištena. Vuna ovce pramenke je karakteristična za naše područje i želja mi je promovisati njen kvalitet i šaroliku upotrebnu vrijednost i izvan granica BiH. Zdrava i njegovana koža je prioritet svake žene i da bi bila i ostala takva, moramo joj posvetiti posebnu pažnju. Također, u moru preparata za njegu kože, moja želja je bila ponuditi sredstvo koje je dobro za sve tipove kože, te koje je ekološki prihvatljivo jer u procesu nastajanja nema štetnih nus-pojava (kao što je CO2). Ono što je, također, interesantno, Wooling proizvodi su u potpunosti bio-razgradivi. Razgradnja jedne spužvice, naprimjer, traje do mjesec dana (u zavisnosti od tla). Tako, na prirodan način nastali i nestali, Wooling proizvodi u svom višemjesečnom vijeku trajanja pomažu vama da bez grižnje savjesti učinite nešto dobro za svoju kožu.
Kidsinfo: Recite nam nešto više o sastavu Wooling proizvoda.
Lejla: Magija Wooling proizvoda leži u njihovom sastavu, a to je jedna jedina sirovina, vuna ovce pramenke. Vuna je dosta oštrija u odnosu na, recimo, vunu merino ovce i samim tim dosta efikasnija u masiranju kože i odstranjivanju nečistoća s nje. Vuna je visoko-kvalitetan repromaterijal koji u svom sastavu sadrži i brojne minerale koji se nakon razgradnje otpuštaju u zemlju i na taj način obogaćuju zemlju i čine je kvalitetnijom za uzgoj raznih biljnih kultura. Svi Wooling proizvodi su apsolutno prirodni i ne sadrže umjetne boje niti mirise pa su samim tim u cjelosti bio-razgradivi.
Kidsinfo: U kojem biste, generalno govoreći, pravcu voljeli da se Vaš biznis dalje razvija?
Lejla: Bh. tržište je već upoznato s Wooling proizvodima i mi u Woolingu smo prezadovoljni prodajom i činjenicom da nam se kupci uvijek vraćaju i traže nove proizvode. Sada nam je cilj proširiti prodaju na inostrano tržište, prije svega učvrstiti i obogatiti prodajni asortiman u Hrvatskoj, a zatim krenuti dalje s plasiranjem proizvoda u par vodećih zemalja EU. U cjelokupnom procesu, kontinuirano osluškujemo tržište.
Kidsinfo: Jeste li u momentu kada se javila ideja za biznis imali predstavu da će se on ovako lijepo razviti?
Lejla: Od samog početka vjerujem u Wooling proizvode, u njihov kvalitet i upotrebnu vrijednost. Iskreno, nisam se nadala da će ovako brzo da se prošire tržištem ali to samo potvrđuje naše mišljenje da se radi o kvalitetnom proizvodu kojem svakako treba, ako ništa, dati šansu.
Kidsinfo: Za one koji ne znaju, gdje svi zainteresovani mogu kupiti proizvode iz Vaše ponude?
Lejla: Wooling proizvode za njegu kože lica i tijela možete naći u svim dm drogerijama širom BiH, kao i u cm i DIDACO drogerijama. Za naše vijerne kupce iz inostranstva i dalje preporučujem on-line kupovinu putem naše web stranice www.wooling.ba i www.oreabazaar.com.
Kidsinfo: Šta mislite da je proizvode iz Vaše ponude neosporno izdvojilo na tržištu?
Lejla: Wooling proizvodi u segmentu mehaničkih odstranjivača nečistoća sa kože su jedinstveni zbog činjenice da koristimo domaću vunu koja je specifična za ovo područje i kao takva nikada prije nije korištena za ovu namjenu. Wooling proizvodi su prirodni i ručno su rađeni tako da mogu dodati da je svaki proizvod poseban na svoj način.
Kidsinfo: Ko čini Vaš tim?
Lejla: Wooling tim čini 20-tak žena i djevojaka koje dolaze iz raznih društvenih sfera. Sve nas je ujedinila divna priča o stvaranju bh. brenda za njegu kože. Wooling proizvodi se rade ručno tako da volim da kažem, što zaista i jeste činjenica, da u svakom od naših proizvoda imate i dašak osobe koja je taj proizvod napravila.
Kisinfo: Koliko je kod bh. žena razvijena svijest o značaju prirodnih preparata kada je riječ o njezi kože?
Lejla: Mislim da svaka, pa tako i bh. žena, zna šta je dobro za njenu kožu. Korištenje prirodnih preparata u njezi kože nije samo trend nego je to više rezultat težnje svake žene da izgleda lijepo, njegovano i zdravo uz što manje nus pojava kako za nju lično, tako i za prirodu.
(Kidsinfo.ba)