U svojoj uznemirujućoj kampanji “A Message from Ella” Deutsche Telekom otvara oči roditeljima i suočava ih s posljedicama dijeljenja sadržaja na internetu. Oni upozoravaju da roditelji nisu svjesni činjenice da bezbrižni postovi itekako mogu naštetiti njihovim najmilijima.
Autori kampanje su se poslužili samo jednom fotografijom devetogodišnje djevojčice Elle, koju su njeni roditelji podijelili na društvenim mrežama, te uz pomoć stručnjaka za AI tehnologiju kreirali njenu odraslu verziju. Samim tim se Ella u obliku mlade djevojke obratila svojim roditeljima putem video zapisa i pokazala im kako Al može ukrasti i zloupotrijebiti njen identitet.
– Ova kampanja nije moralisanje ili govorenje ljudima što da rade. Naš je posao pokazati ljudima moguće posljedice i dopustiti im da odluče žele li nešto sami poduzeti. Kao brend, zalažemo se za nešto što smatramo dobrim i važnim –kazao Ulrich Klenke, glavni brend direktor DT-a.
Naime, ova kampanja nastala je zbog istraživanja koja su pokazala da do pete godine svako prosječno dijete ima čak 1,5 hiljada fotografija ili video zapisa na društvenim mrežama svojih roditelja. U skladu s tim stručnjaci predviđaju da će do 2030. dvije trećine slučajeva krađe identiteta uključivati sadržaj koji je dobrovoljno podijeljen s online zajednicom. Zbog tog bezbrižnog “sharentinga” roditelji nehotice izlažu svoju djecu podatkovnim brokerima, hakerima, pedofilima i drugim zlonamjernim pojedincima, upozoravaju.
– Napredak vještačke inteligencije predstavlja prilike, njome smo fascinirani, ali dolazi i s određenim rizicima. Moramo naučiti razborito upravljati s oba aspekta. Pokušavamo biti optimistični u pogledu digitalne budućnosti, ali moramo sagledati obje strane – kazao je Klenke.
Pogledajte vide.
(Tekst preuzet s monitor.hr)