Tintilintić priča počela je u decembru 2020. godine i do danas niže samo uspjehe. Osnivačica ovog bh. brenda je Nejla Ugljanin, Sarajka koja se u profesionalnom smislu posvetila izradi modernih i unikatnih dodataka za kosu, prvenstveno schrunchies gumica.
Nejla nam na početku razgovora otkriva šta ju je motivisalo da pokrene svoj biznis.
Nejla: Svaka djevojčica, djevojka i žena voli i brine o svojoj kosi i jako joj je važno kako ona izgleda. Tako i ja. Oduvijek mi je kosa bila važna i voljela sam te male, sitne dodatke za kosu. Naravno, uz tehnologiju koju danas imamo ideje same dolaze. Tako je i nastao prvi mali Tintilintić.
Kidsinfo: Jeste li zadovoljni kako se Vaš brend, do sada, razvija?
Nejla: Da, glavni cilj je bio da upoznam djevojke sa Tintilintićima i da ih zavole svi. Danas ima mnogo izbora što se tiče dodataka za kosu i dosta talentovanih djevojaka koje se bave njihovom izradom. S obzirom na to da je domaći proizvod, dosta poruka dobijam od cura koje se zahvaljuju što konačno u Bosni imamo domaći proizvod ove vrste. To je za mene i više nego uspjeh.
Kidsinfo: U kojem pravcu biste voljeli da se Vaš brend u budućnosti razvija?
Nejla: Voljela bih da ispratimo sve trendove koji dolaze, da djevojke u Bosni budu u korak sa svim novitetima i must have proizvodima. Da mali Tintilintić, koji se rodio i odrastao u Sarajevu, tu i ostane i da ga zavole sve djevojčice, djevojke i žene, te da tu i ostari.
Kidsinfo: Kada biste svoje proizvode trebali da predstavite u kratkim crtama, šta biste o njima rekli?
Nejla: Tintilintići su dobili ime po patuljku iz bajke koji je mali, sladak i simpatičan. Baš takvi su mali Tintilintići.
Kidsinfo: Koje materijale koristite za izradu trakica?
Nejla: Trenutno cure najviše vole saten-svilu koja ima taj blagi sjaj, a prednost je i veliki udio elastina koji posjeduje taj materijal. Imaju posebnu mekoću i nježnost. Ima i onih cura koje ne vole sjaj pa je tu muslin-svila koja je lagana, lepršava i ima taj matt izgled.
Kidsinfo: Koje trakice su must have ove sezone?
Nejla: Defintivno moj model Mia XXL i Mia Oversized. To su dvije vrste koje sam skoro pravila u svim mogućim bojama. Cure iznova i iznova traže nove. Posebne su, raskošne, velike i primjetne na kosi. Upotpune svaki izgled i izgledaju posebno.
Kidsinfo: Ko su Vaši najčešći kupci?
Nejla: Najviše su to djevojke i djevojčice koje mi šalju slike na kojima se vidi da, naprimjer, kombiniraju Tintilintiće za prvi dan škole. To mi je preslatko i volim takve poruke. Baš dosta komuniciram sa svojim kupcima, od njih se dosta može naučiti i postati još bolji.
Kidsinfo: Šta je ono što Vas je neosporno izdvojilo na tržištu u odnosu na neke slične proizvode?
Nejla: Mislim da je definitivno to što su moji Tintilintići od marta 2021. godine dostupni u maloprodaji u Bingo i DM drogeria marketima. Mislim da je djevojkama dosta lakše kada mogu uživo da vide gumicu. Lakše se odlučiš za boju i jednostavno odmah vidiš koji ti materijal najviše odgovara.
Kidsinfo: Planirate li u nekoj skorijoj budućnosti dodatno proširiti svoju ponudu?
Nejla: O budućnosti nisam nikad razmišljala, pustila sam da me vodi vrijeme. Jednostavno sam shvatila da je tako najbolje i definitivno najbolje stvari su se desile onda kada nisam ništa planirala. Što se tiče Tintilintić ponude, nikada se ne zna. Kako trendovi budu diktirali, tako ćemo se i mi voditi. Trenutno izrađujemo gumice za kosu, rajfove, šnalice, mašnice i uvijače za kosu.
(Kidsinfo.ba)