Brainobrain akademija za djecu kroz sve svoje nivoe i sve aktivnosti promoviše timski rad. Period pandemije koji je iza nas, ali i sveopća kultura individualnizma, dovela nas je u jedan nezavidan položaj samoizolazcije i otuđenja među ljudima. Ljudi teško pronalaze vrijeme za druženje zbog napornog rasporeda u toku dana, pa i kada imaju malo slobodnog vremena, najradije biraju da odmore od svega i svakoga – sami. To je djelimično razumljivo kod odraslih ljudi, međutim kod djece je zabrinjavajuće ako biraju samoću i ako nisu u stanju djelovati i razmišljati timski.
Najveća prednost timskog rada jeste razvijanje osjećaja odgovornosti prema drugima i razumijevanje empatije. Danas smo svjedoci da pojedini školski sistemi širom svijeta uvode empatiju i timski rad kao zaseban nastavni predmet.
Brainobrain potiče timski rad od prvog dana dolaska na akademiju. Sam process formiranja grupa je takav da grupu čine djeca sličnih uzrasta, sposobnosti i znanja. Kroz rad u malim grupama djeca se lakše upoznaju i povezuju, te prilagođavaju svoj tempo rada ostalima u grupi. Za razliku od formalnog obrazovnog sistema koji ne podržava međusobnu pomoć učenika, Brainobrain potiče podršku i pomoć kroz čitav proces rada. Polaznici koji brže svladavaju gradivo imaju potpunu slobodu pomoći svojim drugarima u radu, jer Tim je jak koliko je jaka najslabija karika u timskom lancu!
Poticanje djece na timski rad i empatiju ima višestruke benefite za djecu. Osim što razvijaju komunikacijske sposobnosti, razvijaju osjećaj odgovornosti, jer svaki član tima ima svoja zaduženja i svjestan je da ako zakaže, čitav tim snosi posljedice. Također, kroz timski rad djeca pravilno kontrolišu ljutnju i razočarenje zbog nekog neuspjeha, ali i sreću i ponos zbog nekog uspjeha. U timskom radu nema zavisti i konkurencije, već zdrav takmičarski duh koji nas tjera da prvenstveno budemo najbolja verzija sebe, te da što više doprinesemo svom timu.
Empatija je vrlo cijenjena osobina, ne samo kod djece već i kod odraslih ljudi. Pravilno kanalisanje emocija, tj. jasno artikulisane emocije prema drugima, ali i prepoznavanje emocija u drugima čine našu emocionalnu inteligenciju. U Brainobrain programu za razvoj emocionalne inteligencije zaslužne su vježbe i metode iz NLP-a (Neuro Lingvističko Programiranje) koje koristimo na svakom času. Djeca uživaju u ovim aktivnostima jer nemaju mnogo prilika da negdje drugo razgovaraju o svojim osjećanjima, emocijama, brigama ili razmišljanjima. Naši mali NLP razgovori su također zaslužni za razvijanje timskog duha i međusobnog povijerenja djece koja su uključena u Brainobrain program.
Ako smatrate da Vašem djetetu nedostaje ovakav vid rada i aktivnosti, budite slobodni obratiti se najbližem Brainobrain centru u Vašem gradu i saznati sve što treba kako da postanete dio fantastične Brainobrain akademije za djecu. Sve informacije možete pronaći na web stranici www.djeca.eu.
Dobro došli!
Piše prof. Vesna Filipović, trenerica Brainobrain programa