fbpx

Pčelica Maja bh. brend: Čarobni odjevni komadi za vaše mališane i vas

Drage mame, ukoliko ste u potrazi za odjevnim komadima koje će vaši mališani, ali i vi, nositi u svečanim, te onim svakodnevnim prilikama, onda je ponuda domaćeg brenda „Pčelica Maja“, koji je osnovala jedna porodica iz Bileće, sve što vam treba. Iako posebnu pažnju privlače svečane haljine koje prave i za male i za velike, ne treba zanemariti ni njihovu kolekciju za trudnice, kao ni odjeću za bebe, odnosno kolekciju koja uključuje sve što je potrebno za novorođenče i djecu do dvije godine.

Maja Arsenović članica je porodice koja je pokrenula „Pčelica Maja“ brend koji za svoje mališane biraju brojne bh. mame. Na početku razgovora otkriva s kojima poteškoćama su se suočili njeni roditelji, Drago i Snežana, u momentu kada su 1997. godine odlučili pokrenuti svoju firmu koja danas zapošljava preko 20 ljudi.

– Lijepo bi bilo reći da su krenuli od nule, ali nažalost krenuli su iz debelog minusa, zatrpani kreditima. Put ka uspjehu obilježila je velika borba i upornost mojih roditelja, sloga naše porodice i ljubav. Svaki zarađen dinar ulagao se u posao, mašine i radnike. Ulagali smo u znanje jer smatramo da je znanje moć u rukama i ne propuštamo nijednu priliku za usavršavanje. Iako se sada čini da je lako, mi i dalje ne posustajemo u rastu. Svaka godina je novi izazov za nas i mi smatramo da je ključ našeg opstanka u promjenama i stalnom prilagođavanju onom što tržište nameće – kaže Maja koja danas, zajedno s ostalim članovima porodice, vodi kompletnu proizvodnju.

Kidsinfo: Kako izgleda proces izrade „Pčelica Maja“ proizvoda?

Maja: Mi imamo sopstveni pogon i to je ono što nas razdvaja od dosta njih koji svoje brendove šiju uslužno kod neke velike firme. Tek kada čovjek sam sašije svoj proizvod može reći da zna sve o njemu. Moja porodica najviše vremena provodi u proizvodnji, konstanto se trudeći da popravi sve što može. I nemojte misliti da nema grešaka, itekako da ima. Bez obzira na sve, mi nismo roboti, kao ni naši radnici. Ali dajemo sve od sebe da pružimo kvalitet ljudima. Kada sam prvi put pošla u Istanbul da tamo tražim materijale za našu proizvodnju, roditelji su me ispratili sa rečenicom: “Zapamti sine, cilj je da nađeš kvalitet bolji od ovog koji smo prinuđeni uzimati u BiH, a ne da nađeš jeftinije materijale”. U tu rečenicu je stala sva politika naše firme. I dan danas imamo puno stvari koje želimo unaprijediti i trudićemo se svim silama.

Kidsinfo: Recite nam nešto više o proizvodima koje imate u svojoj ponudi?

Maja: Naš brend je podijeljen na pamučnu kolekciju koju proizvodimo od samog početka i to je masovna proizvodnja koja se prodaje na preko sto lokacija u BiH. U toj kolekciji proizvodimo odjeću za bebe, te sve potrebno za novorođenče i djecu do 2 godine. Što se haljina tiče, one su zaista nastale iz čiste ljubavi, bez ikakvih velikih planova o uspjehu, a sa njima je itekako došao uspjeh. Sa tom linijom smo otvorili vrata ka Evropi i evo sada možemo reći da nema države gdje nisu stizale.

Kidsinfo: Nedavno ste u svoju ponudu uvrstili i trudničku kolekciju…

Maja: To je projekat na koji smo, do sada, najponosniji. Riječ je o odluci da ženama u BiH pružimo mogućnost da nose udobne pamučne stvari u tom najljepšem periodu trudnoće. Ovo je projekt koji smo tek počeli i predstoji nam puno ulaganja u to. Čekamo da se otvore granice i da idemo tražiti još kvalitetnije i bolje materijale za taj dio.

Kidsinfo: Šta je, po Vašem mišljenju, ključ uspjeha na domaćem tržištu?

Maja: Danas imamo 30 radnika plus moja cijela porodica i srećni smo što naša firma raste iz dana u dan. Ostvariti uspjeh u BiH, u tekstilu je izuzetno teško. Mi se često šalimo u porodici, da smo ovoliko truda i energije usmjerili u oblast hrane, energetike ili bilo koje druge oblasti sad bi bili teški milioneri. A ključ našeg uspjeha osim složne i uporne porodice je u promjenama, što se vrlo brzo prilagodimo situaciji i ne dozvolimo da nas prošlost pojede. Sada, za vrijeme korone, dok je sve stalo, nama je trebalo točno 7 dana da potpuno izmijenimo strategiju firme, prebacimo se na 100% online poslovanje, počnemo izvoziti za Evropu. Nije bila opcija predati se i tako je uvijek. Odlučni smo i ne plašimo se donositi odluke.

Kidsinfo: Zanimljivo je da ste po zanimanju ekonomistica, ali ste danas posvećeni i dizajnu. Koliko je teško naći balans između te dvije oblasti?  

Maja: Dizajn je moja ljubav, bijeg od realnosti i obaveza. To je ona ključna nit koja se provlači kroz generacije u mojoj porodici. Sa druge strane za uspjeh je dosta doprinijelo znanje koje sam stekla na ekonomskom fakultetu i upravo je tu ključ mog uspjeha, u savršenom balansu ekonomije i dizajna. Daću vam primjer… Kad spremam novu kolekciju haljina, ja unaprijed znam koje cijene moraju biti ako želim da se kolekcija dobro prodaje, to dovodi do toga da se moj dizajn ograničava, ne mogu pustiti mašti na volju koliko bih željela, ali odlična prodaja je ono što govori da je to dobro rešenje. Ponekad uradim nešto za svoju dušu, ne dozvoljavajući ekonomistici u meni da reaguje i tada zaista nastaje magija.

(Kidsinfo.ba)

Prethodna priča

Bivša Miss BiH ne krije ponos: Emotivna poruka za sinov rođendan

Naredna priča

Interijer: Zavirite u novi dom Jelene Jugović Tuncel

Najnovije iz VIJESTI

-->