fbpx

Plavi telefon: Prošireno rado vrijeme savjetodavne linije za djecu i mlade

Savjetodavna linija za djecu i mlade Plavi telefon proširila je svoje radno vrijeme te je sada dostupna i vikendom u terminu od 9.00 do 13.00, dok je radnim danima linija dostupna od 9.00 do 17.00, saopšteno je iz Udruženja “Nova generacija” iz Banje Luke.

Naime, Plavi telefon je od 13. marta dostupan za građane iz cijele Bosne i Hercegovine, a koji imaju problem koji se tiče trenutnog stanja sa pandemijom COVID-19.

– Svjesni da pandemija i sve mjere koje su preduzete mogu izazvati različite neprijatnosti građanima, te povećanu potrebu za psihološkom podrškom, odlučili smo da svoj fokus sa djece proširimo i na sve ostale građane BIH. U saradnji sa Društvom psihologa Republike Srpske, oformljen je i tim psihoterapeuta kojima će, ukoliko bude bilo potrebe, biti proslijeđeni pozivaoci kojima je potrebna intezivnija podrška – navode iz ovog udruženja.

Uvidom da za 15-ak dana rada, postoji više od 150 propuštenih poziva tokom dana vikenda, nastojali su da prošire radno vrijeme i tako odgovore na većinu upućenih poziva. Zahvaljujući partnerstvu sa organizacijom “Save the Children“ ovo proširenje je omogućeno.

Do sada su primili više od 190 poziva naših sugrađana, koji su upravo u vezi sa situacijom sa pandemijom COVID-19.

– Građani nas većinom pozivaju zbog različitih osjećanja straha, zabrinutosti, usamljenosti te problema sa snom. Na liniji su angažovana dva obučena savjetnika kao i volonteri/savjetnici koji imaju dugogodišnje iskustvo u radu na Plavom telefonu – ističu.

Udruženje “Nova generacija” iz Banje Luke pokrenulo je Plavi telefon 2013. godine koji je bio namijenjen da pruži savjetodavnu i psihološku podršku djeci i do danas je primio više od 15.800 poziva.

(FENA, Kidsinfo.ba) 

Prethodna priča

dm drogerie markt BiH preporučuje: Jednostavni „One-Pot“ recepti

Naredna priča

RTRS: Školski čas za 14. april od prvog do šestog razreda

Najnovije iz VIJESTI

-->