In.wooderland je mala, porodična firma koju je, zajedno sa suprugom, osnovala Melisa Sinanović. Nastala je iz želje da, prvenstveno svojim mališanima, a zatim i djeci širom zemlje čiji su roditelji danas njihovi zadovoljni i vjerni kupci, obezbijede siguran i drugačiji pribor za jelo.
Melisa nam na početku razgovora otkriva kada i kako se tačno javila ideja da se počnu baviti izradom proizvoda za rezanje i posluživanje hrane od drveta.
– Ideja se javila polovinom 2019. godine, kada je naš sin počeo samostalno da jede. Mak je odbijao kašice i generalno sva jela koja nije mogao jesti sam, te sam konstantno bila u potrazi za tanjirićem koji će mu biti interesantan, a istovremeno i siguran za upotrebu. Siguran u smislu da nije napravljen od štetnih materijala i da ga ne može polomiti lupajući ručicama, što mali istraživači u tom periodu često rade. Tu dolazimo na ideju da konačno počnemo koristiti našu CNC mašinu, koju je moj muž, inače mašinski inženjer, napravio godinu dana ranije na moju inicijativu, a usljed želje da upravo od drveta pravimo razne stvarčice za djecu – kaže ona.
Melisa ne krije da im je trebalo nekoliko mjeseci dok nisu napravili svoj prvi tanjirić.
– Proces dizajniranja, programiranja i završne obrade trajao je par mjeseci, te je Mak konačno dobio svoj prvi tanjirić u obliku zeke. Bili smo jako zadovoljni funkcijom i izgledom tanjirića ali smo, svjesni da uvijek može bolje, konstantno radili na poboljšanju i unaprijeđenju naših proizvoda. Kćerka je ubrzo poželjela oblik jednoroga i tako su se počele rađati ideje. Danas ponosno kažemo da u ponudi imamo preko 20 različitih oblika tanjirića, escajg za djecu, tacne za kafu i daske za rezanje i posluživanje – objašnjava nam.
Kompletnu ponudu njihovih proizvoda možete pogledati na In.wooderland Facebook i Instagram profilima, a ono što posebno treba naglasiti jeste da su svi proizvodi iz njihove ponude napravljeni od drveta bukve.
– Osim toga su i tretirani zaštitnom jestivom emulzijom i bio lanenim uljem, a sa ciljem da zaštitimo drvo od uticaja vlage i produžimo mu vijek trajanja, a da pri tome ne narušimo naš osnovni cilj koji podrazumijeva da imamo dugotrajan proizvod, bez štetnih materija, te proizvod koji je potpuno siguran za kontakt sa hranom – kaže Melisa.
Njihove proizvode je, kako ističe, na tržištu neosporno izdvojila konstantna želja za unapređenjem.
– Počevši od same ambalaže pa do gotovog tanjirića čija je obrada dovedena skoro do savršenstva. Kažem „skoro“ jer uvijek može bolje i i dan danas radimo na tome. Kao što sam ranije navela, želja da kupcima ponudimo kvalitetan proizvod raste zajedno sa željom da širimo našu ponudu. Trenutno smo u fazi rebrendinga i spremamo mnogo noviteta. Ne bih dalje otkrivala, da ne pokvarim iznenađenje – kaže ona.
Melisa nam na kraju razgovora otkriva koji su to, uz tanjiriće za mališane, njihovi najtraženiji proizvodi.
– Daske su naš drugi najprodavaniji proizvod. Interesantne su i posebno privlače kupce koji prijateljima ili porodici žele pokloniti nešto korisno, a opet posebno i drugačije jer ih najčešće personaliziramo na način da pišemo prezime budućih vlasnika ili dizajniramo karikiranu sliku porodice. Danas su generalno popularni personalizirani predmeti, te ćete često vidjeti da i naši tanjirići nose imena svojih budućih vlasnika – zaključuje Melisa.
(Kidsinfo.ba)