fbpx
Kidsinfo - Jennifer Aniston

Zašto Jennifer Aniston u petoj deceniji izgleda kao da ima 35 godina?

Kada je u pitanju zdravlje i kondicija, Jennifer Aniston zna šta radi. Naime, ona ulaže veliki trud kako bi ostala snažna, vitka i puna energije tokom dugih dana na snimanju.

Da bismo otkrili kako poznata glumica tačno održava svoje zdravlje i tjelesnu građu, spojili smo sve što su Aniston i njeni lični treneri u posljednje vrijeme rekli o njenoj prehrani i rutini vježbanja.

Ishrana: Uravnotežena prehrana s fokusom na masti

Aniston favorizira hranjivu, dobro uravnoteženu prehranu punu zdravih ugljikohidrata, proteina, lisnatog povrća i svijetlog povrća, s naglaskom na zdrave masti, prema uputama njenog trenera Leyona Azubuikea.

Volim avokado, kokosovo ulje, losos, riblje ulje – sve što je dobar oblik masti je sjajno –  rekao je za Women’s Health dok je razgovarao o glumičinoj prehrani 2019. godine.

Prije nego što prekine post zdravim masnoćama, Aniston uživa u soku od celera praćenom crnom kafom nakon treninga.

U intervjuu za ELLE U.S. iz 2016. godine, Aniston je otkrila svoju omiljenu ‘cheat’ kada želi sebi ugoditi.

Tjestenina je postala moja nova omiljena hrana. Naučila sam kako je napraviti. I nije toliko loše za ishranu. To je samo jaje, parmezan i malo vode za tjesteninu – rekla je.

Tjelovježba: Različite rutine vježbanja

Prema Azubuikeu, Aniston vježba sedam dana u sedmici po sat i po u svakoj sesiji, na osnovu toga u kojoj su fazi u njenom “ciklusu treninga”.

 – Ovisno o tome gdje smo u tom ciklusu, diktira trajanje i intenzitet Jeninog treninga. Boksamo, preskačemo konop, radimo trening snage, radimo puno s trakama otpora – rekao je.

Glumica je ranije govorila i o tome da je ljubiteljica fitnes penjanja stepenicama.

Za mene je promjena rutine vježbanja ključna. Uvijek pokušavam iznenaditi mišiće – rekla je Jen.

Tjelovježba: Boks

Iako Aniston favorizira široku i raznovrsnu rutinu vježbanja, ona je, poput kolege glumice Halle Berry, veliki ljubitelj boksa kako bi ojačala svoje tijelo i smirila um.

Aniston je otkrila da je boks otkrila 2017. godine, a posebno je bila zaljubljena u “mentalni aspekt” treninga.

– To je najduži trening u kojem sam dosljedna ostala, osim joge. Nešto je u mentalnom aspektu boksa. Boks je sjajan način da izbacite agresiju. Ostvarite mentalno oslobađanje od svih ovih negativnih stvari koje svakodnevno upijate – kazala je.

Tjelovježba: Joga

Aniston je već dugo godina posvećana jogi. Prema Insideru, glumica se svjesnom umjetničkom formom bavila sa svojomm instruktoricom i bliskom prijateljicom Mandy Ingber  koja također podučava Kate Beckinsale, Emiliju Clarke i Jennifer Lawrence.

U intervjuu za ABC News 2014. godine Ingber je otkrila da Aniston obožava dodavati kardio komponentu u svoju joga praksu ako želi smršavjeti.

Malo ćemo podići kardio, ako ona želi izgubiti na težini. Dakle, jogi dodajemo malo više kardia, ali također je bitno i ono što ona unosi u svoje tijelo. To je zaista 80% priče. Nije velika stvar ako zagrizete ovo ili ono ako se većinu vreeana zdravo hranite – rekla je.

Wellness: Meditacija, vrijeme za mene i lista zahvalnosti

Što se tiče mentalnog zdravlja i održavanja uravnoteženosti, Aniston je veliki zagovornik odvajanje vremena za self-help. Aniston je svoju verziju “vremena za mene” opisala kao “moj jutarnji ritual buđenja, meditacija, vježbanje, šetnje pasa”.

Nedjeljom kući se prepušta u uživanju u beauty tretmanima.

Nedjeljom obično napravim mali popodnevni mini spa dan, gdje si dam dobar piling i lijepu masku, i pustim si dobru muziku – otkrila je.

Još jedna od Anistonovih wellness navika? Pisanje dnevne liste zahvalnosti.

Trudim se da zapišem listu zahvalnosti svako jutro. To mi pruža jasnu percepciju – rekla je  Aniston.

(Kidsinfo.ba)

Prethodna priča

Svjetska zdravstvena organizacija: Imunizacija djece nije prioritet

Naredna priča

Lejla Hodović: Ja sam ponosna i plačljiva mama

Najnovije iz Samo za Mamu

-->