fbpx

Grav store: Kvalitetni i personalizirani pokloni za pripadnike svih generacija

Ukoliko ste u potrazi za kvalitetnim i personaliziranim poklonima za pripadnike bilo koje generacije, preporučujemo vam da pogledate proizvode koje u svojoj ponudi ima Grav store. Naime, riječ je o bh. brendu iza kojeg se nalazi mladi par, Berina Boloban i Ali Masleša.

Berina na početku razgovora za naš portal otkriva kada i kako se javila ideja da pokrenu radionicu za lasersko rezanje i graviranje, te da svim zainteresovanim kupcima omoguće nabavku unikatnih stvarčica.  

Berina: Ideja se javila nekako oko početka 2020. godine, a realizacija ideje je počela u martu. Na našem Instagram profilu ste mogli vidjeti da smo obilježili prvu godinu postojanja Grav store-a. Dugo smo tražili na koji način da iskoristimo vrijeme. Prvo smo razmišljali da se bavimo fotografisanjem, imali smo i fotoaparat, ali smo vrlo brzo shvatili da to nije baš pravi izbor i onda smo se oboje pronašli  u ovome. 

Kidsinfo: Jeste li u momentu kada ste krenuli s ovim poslom imali ideju da ćete postići uspjeh kojim se danas možete pohvaliti?
 
Berina:
Iskreno, ni najmanje. Sjećam se koliko je bilo teško prodati proizvod kad sam prije skoro sedam godina krenula s izradom nakita, ali sad je bilo puno lakše. Mislim da je to zbog toga što sam već u tim vodama. Isti dan kad smo krenuli s izradom krenule su i narudžbe. Nismo težili da to bude gotovo u roku od sat vremena, a tad je to bilo moguće, težili smo ka tome da naši proizvodi budu kvalitetno urađeni bez da otvorimo mogućnost reklamacija.

Kidsinfo: U samom startu ste naišli na poteškoće, ali ste ih uspešno prevazišli. Koliko je za uspjeh bitno vjerovati u prvobitnu ideju?

Berina: Tako je. Na Instagramu smo  podijelili našu priču o našem početku i mnogo komentara i reakcija smo dobili. Želim da svi koji nisu pročitaju tu priču, mislim da će se mnogi motivisati. To je najbitnije od svega, vjerovati u ono što želite da postignete. Ja sam u jednom momentu zaista pomislila da jednostavno ne ide i da nismo za to, ali momak je bio taj koji je nekako gledao stvari s pozitivne strane i pokušao me razuvjeriti. Zaista je bitno da, ukoliko su dvije osobe uključene u ostvarenje jednog brenda, obje ne odustanu, nego da barem u jednoj osobi ostane tračak te nade i uspjet će se.

Kidsinfo: Kada pogledate na godinu poslovanja koja je iza Vas, na šta ste najviše ponosni?

Berina: Prvo na šta smo ponosni jeste naša zajednička borba koja traje i trajat će sigurno. Ponosni smo i na mnoge saradnje koje smo ostvarili s brojnim influeserima, radili smo reklamne materijale za hotele, fudbalske klubove i još mnogo toga.  

Kidsinfo: U kojem pravcu biste voljeli da se Vaš biznis dalje razvija?

Berina: Još uvijek smo u procesu razvoja i očekujemo da će se naša proizvodnja proširiti s još jednom mašinom kada bismo mogli i tačno odrediti na šta ćemo se bazirati, ali ono što najviše našu publiku zanima jesu dječije edukativne igračke i sve stvari koje se vežu za djecu i dekoraciju dječije sobe.

Kidsinfo: Koliko vrsta proizvoda trenutno imate u svojoj ponudi?

Berina: Koliko tačno proizvoda imamo zaista ne znamo, prešli smo 50 vrsta proizvoda ali u nedostatku vremena prestali smo bilježiti. Svakodnevno radimo na novim proizvodima, koliko nam dozvoljavaju privatne obaveze. Neću otkrivati koji je to novi sljedeći proizvod ali ću samo reći da se na našim prostorima ne može vidjeti takvo nešto, te da u zadnjih mjesec dana radimo na tom projektu i nadam se da ćemo u narednih sedam dana završiti i objaviti na našem profilu novi proizvod.  

Kidsinfo: Koji je Vaš najtraženiji proizvod?

Berina:
Najtraženije su personalizovane stvari, od kojih su rokovnici i hemijske olovke u prednosti, a zatim slijede i kućica kasice.

Kidsinfo: Ko su Vam najčešći kupci?

Berina:
Najčešći kupci su studenti, vjerovali ili ne ali svaki dan barem jedan student/studentica kupi naš proizvod,  a zatim su tu i mlade mame koje kupuju razne dekoracije za sobe svojih mališana, ali i poklone za svoje najmilije.

Kidsinfo: Recite nam nešto više o proizvodima koje izrađujete po želji kupaca.

Berina: Svi proizvodi koji se nalaze na našem profilu mogu se izraditi po vašim željama. Svaki proizvod se može personalizovati, a za nas su to nekako i najljepši pokloni, ono što nije serijsko i što ne može pripadati svakome.  

Kidsinfo: Šta mislite da je proizvode iz Vaše radionice izdvojilo na tržištu?

Berina:
Na prvom mjestu kvalitet i preciznost. Mnogo je uloženo u testove… da se ne vidi ljepilo, da se ne guli boja i slično. Najbitnije je od svega da imate kupca od prije 6 mjeseci i dan-danas.

Kidsinfo: Na koji način svi zainteresovani mogu naručiti Vaše proizvode, odnosno gdje ih mogu pogledati?

Berina: Naše proizvode možete pogledati na instagramu, pod nazivom @grav_store, na Facebooku Grav store, također. U funkciji je i naš web možete ga naći u opisu profila ili jednostavno utipkajte www.gravstore.ba.

(Kidsinfo.ba)

Prethodna priča

One su desna ruka ginekologa: Danas je Međunarodni dan babica

Naredna priča

Inspiracija su joj suprug i sin: Meghan Markle objavljuje knjigu za djecu

Najnovije iz VIJESTI

-->