fbpx
/

Kidsinfo preporuka: Pepetuška proizvodi za sve generacije

Ukoliko ste u potrazi za orginalnim i, prije svega, unikatnim poklonom za vaše mališane, ali i one nešto starije, preporučujemo vam Pepetuška proizvode. Priča ovog bh. brenda počela je kada su dvije mame, Maja Gerin i Arnela Horman, napravile prve Pepetuška lutke koje su, kako nam Arnela otkriva, nastale iz čiste zaigranosti i hobija.

– Nismo ni slutile da će to prerasti u neku ozbiljnu priču – otkriva nam ona na početku razgovora.

Kidsinfo: Ukoliko biste proizvode koje imate u svojoj ponudi trebali da predstavite u kratkim crtama, šta biste o njima rekli?

Arnela: Pepetuška brend je sinonim za kreativnost i orginalnost, a uvijek nastojimo da naši proizvodi budu edukativnog karaktera. Mislim da naši kupci prepoznaju trud i strast koje se kriju iza imena Pepetuška.

Kidsinfo: Vaš brend je nastao s izradom prve Pepetuška luke, no danas u ponudi imate i mnoge druge proizvode. Možete li nam napisati koje sve?  

Arnela: Svijest o brendu Pepetuška u našoj zemlji je dosta prisutna, a mi smo željeli našu kreativnost usmjeriti i na ostale proizvode, te na taj način biti dostupni svima. Tako su nastale naše kolekcije haljinica Pepetuška Just like you i naše popularne majice bojanke.

Kidsinfo: Planirate li u skorijoj budućnosti dodatno proširiti svoju ponudu?

Arnela: Mi konstantno radimo na tome. Imamo mnoštvo ideja i uvijek nastojimo ponuditi nešto novo, a da to ima dašak kreativnosti i orginalnosti koje se vezuju za naš brend.

Kidsinfo: Za vaše proizvode se može slobodno reći da ih vole i veliki i mali, no ko su vaši najčešći kupci?

Arnela: Upravo tako. Omjer kupaca je sada prepolovljen na velike i male. To je dokaz da i kada odrastemo ne smijemo zaboraviti ono dijete u sebi.

Kidsinfo: Koliko vremena je potrebno za izradu jedne Pepetuške?

Arnela: Kada je u pitanju personalizirana lutkica, otprilike do deset dana.

Kidsinfo: Jedan od razloga zbog kojeg ste počeli s pravljenjem lutki jeste da svojoj djeci ponudite nešto zanimljivo i drugačije. Šta smatrate da je Pepetuška lutke izdvojilo u odnosu na druge proizvode?

Arnela: Mi smo željeli da Pepetuška postane omiljena lutka svakog djeteta. To je značilo da mora biti baš posebna, a to smo najviše postigli personalizacijom jer je svaka naša lutka unikatna i pravljena po uzoru na njene vlasnike. Ono što su ljudi prepoznali jesu ljubav i posvećenost koju imamo pri izradi svake lutkice koja je izašla iz naše vesele radionice.

Kidsinfo: Jesu li Pepetuška lutke najprodavaniji proizvod brenda?

Arnela: Lutka je definitivno naš osnovni i best seller proizvod, a odmah nakon nje su naše majice bojanke.

Kidsinfo: Gdje i kako svi zaineteresovani mogu kupiti Pepetuška proizvode?

Arnela: Najlakše je preko društvenih mreža, Facebooka ili Instagrama.

Kidsinfo: Koje su to bile najveće poteškoće na koje ste u samom startu nailazili?

Arnela: Prvenstveno je tu poteškoća oko kreacije lutkice, jer prva Pepetuška nije izgledala kao sada. Tu je bilo dosta rada i eksperimentisanja. Iako na prvu sve izgleda lako, da su to mame koje se igraju lutkama, ovo je ipak priča o dosta odricanja, mnogo uspona i padova, te izazova s kojima se svakodnevno susrećemo u našem radu.

Kidsinfo: Na koji način je pandemija korona virusa uticala na Vaš biznis, tačnije s kojim ste se sve izazovima suočili tokom prethodne godine?

Arnela: Naravno da je dosta uticala na naše poslovanje, u svakom smislu. Najviše se to odnosi na neke projekte koji su stopirani, te na dogovorene saradnje koje su odgođene. Nabavka robe je bila otežana, naročito u početku, jer niko nije mogao naslutiti koliko će sve ovo trajati… i još uvijek traje. Dobra stvar je to što se naše poslovanje svakako bazira na online formatu, tako da nam je to prednost u ovim okolnostima. U svakom slučaju, mislimo da smo se super snašle u ovako teškoj situaciji za sve i guramo dalje.

(Kidsinfo.ba)

Prethodna priča

Pročitajte novi broj KIDSinfo magazina!

Naredna priča

Mame blogerice pišu za KIDSinfo: Na raskršću između porodiljskog i povratka na posao

Najnovije iz Uncategorized

-->